Sjätte annonsen

Rubrik
"Nog nu!"

Annonstext
"Jag har under en lång tid satt in annonser här och ibland haft framgång men för det mesta inte. Inom mig finns egentligen en glad, lekfull och uppfinningsrik Master som älskar bdsm och har stor respekt för den jag vill leka med. Trots detta verkar jag sakna all social kompetens som behövs för att få en tjej till att tycka att detta är kul och spännande, jag är jobbig, påstridig och inte alls speciellt rolig att prata med Jag tänker nu kolla denna sida som vanligt resten av oktober, sen lägger jag av för ett tag framåt. Är du tjej och tror dig kunna se igenom mina sociala tillkorta kommanden och hitta den kuliga och påhittiga Mastern så är du välkommen att skriva trots att jag tvivlar på att nån kan lyckas..."

Kommentar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0