Svar på femte annonsen

Svarstext
"Hej
Vi är ett gift undergivet par, frun vet dock ej om att jag svara på ditt brev just nu. Min dröm är att få se henne bli dominerad och ev. knullad (hon är också rätt kåt av sej) vi är undergivna båda två.... jag kan tänka mej att vi ses på krogen någon stans eller ålandsfärjan? vi pratar lite , tar något glas, och går hem till dej eller något hotell eller hem till oss, jag går på toa en liten stund, du sätter dej lite närmare henne håller din hand på hennes knä och gör lite sexiga anspelningar, bär henne under protester till sängen, ev binder henne smiskar upp och undersöker hennes kropp, hon blir kåt av detta, sedan gör du vad du vill med henne, jag ligger gärna bunden och ser eller hör på under tiden..... mot slutet sätter du dej på hennes mage tar fram kuken säger åt mej att suga din kuk innan du knullar henne ,du känner att att hon börjar bli ordentligt blöt, du särar på hennes ben, jag hör att hon gnyr när du smeker hennes fitta, du håller på en lång stund, när du sedan trycker in kuken i henne och hon börjar stöna, först av smärta sedan av vällust, tittar jag i smyg hur du håller henne hårt i armarna när din kuk åker ut och in i hennes fitta,jag hör att hon säger att så här skönt blir hon aldrig knullad av mej, hon lägger nu upp sina ben på din rygg , hon har fortfarande med stövlarna på sig, du smiskar hennes skinkor och jag hör hur ni båda njuter när du sprutar i hennes fitta och hon skriker ut sin kåthet. Och det är bara början på en lång natt. vi har en hotmail som heter gunnile, vi kan sända foton genom den ... om du vill?
Hör av dej om du är intresserad av att vi kan göra något tillsammans , vi bor i Gästrikland
"Gärna rollspel" "

Svarsskrivare
Par där han är 45 och hon 40 från Gästrikland

Kommentar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0