Tredje annonsen

Rubrik
"Söker söt tjej"

Annonstext
"Jag har i hela mitt liv fallit för tjejer p.g.a. vad dom har i skallen snarare än vad hur dom ser ut utanpå. Nu tänkte jag för en gångs skulle söka en tjej p.g.a. hennes utseende. Jag har ddärför bara tre kriterier; du är väldigt söt, du är under 33 samt att du kan visa upp en bild på att du är söt.

Jag är definitivt ingen skönhet, jag har en jättestor mage och ett och annat kilo för mycket även på andra delar av kroppen men om världens fetaste man, som är så fet att han inte kommer ur sin egen säng, kan ha en snygg tjej så kan jag. Jag är även öppen med att jag gillar bdsm där jag är Dominant. Skriv nu genast du tjej som uppfyller kriterierna."

Kommentar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0